Hürriyet Magazin

13 Mart 2012 Salı

Brandlife Style Zoom

Beni takip ediyorsanız, kişisel blogumun yanı sıra çalıştığım ve işbirliği yaptığım şirketlerden biri olan Brandlife'ı da biliyorsunuzdur. Mart ayı sayımızla birlikte yazılarıma yeni bir bölüm daha ekledik. Adı: Style Zoom. Amacımız tek bir parçayla birbirinden farklı kombinlere imza atmanız için sizlere stil önerilerinde bulunmak. Brandlife'a hala üye olmamış olanlar için bir kez de LMEV'den paylaşmak istedim.


 Şifon Gömlek

Baharın en renkli trendlerinden biri olan floral desenleri denemek için tek bir şifon gömlek yeterli.


 Stil Mottosu: “Sonunda alışverişim bitti,  şimdi Nişantaşı’nda bir kahve molası vermenin tam zamanı!”

Neden bu kombin? Floral desenli bir gömleğin altına, toprak tonlarında bir jean pantolon giydiğinizde, ağır desenleri dengelemiş olursunuz. Kuş silüetindeki küpelerse, doğayla uyumunuzu yansıtacak.


Stil Mottosu: “Sergi harikaydı, kokteyl davetlilerini görmek için sabırsızlanıyorum.”

Neden bu kombin? Bu sezon stilleri karıştırmak çok moda. Barok desenli mini eteğiniz ve deri portföyünüzle şıklığı temsil ederken, pudra tonlarındaki mavi sandalet ayakkabılarınız ve sedef tonlarındaki bilekliğinizle görünümünüze sofistik bir hava katacaksınız.


Peplum Üst

Bu sezon defilelerde sıkça gördüğünüz, belden ikinci bir etek formunda inen tek parça elbiselere alternatif, deri peplum üstlerle seçeneklerinizi çoğaltın.


Stil Mottosu: “Uzun bir aradan sonra ilk kez kız kıza gece çıkıyoruz, çok abartmak istemiyorum ama, ilk bakışta farkedilmeyi kim istemez ki?”

Neden bu kombin? Simli pantolonunuzla parlayacak, beyaz blazer ceketinizle sadeliği yakalayacaksınız. Düz peplum üstünüzün gizemi etek detaylarında ortaya çıkacak. Kırmızı sivri burun ayakkabılarınız çekiciliğinizi ortaya çıkarırken, beyaz piton çantanızla soğuk masumiyetinizi koruyacaksınız.   


Stil Mottosu: “Yıllardır beklediğim Madonna konseri için hazırım ve evet; itiraf ediyorum, 80’leri seviyorum.”

Neden bu kombin? Deri peplum üstünüzle, pop-chic stiline 1-0 önde başlıyorsunuz. Neon sarısı çanta ve turkuaz renkli mini bandaj elbiseyse, stilinize enerji katıyor.  Zımba detaylı deri botlarla, özlediğiniz 80’ler geri dönüş yapabilirsiniz.

3 yorum:

  1. Guzel bi calisma olmus Ipek, ben pepluma takigim sgecen kistan beri. Ozellikle kalcasi genis olanlari dengelemek icin yapilmis gibi, ilaac :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de pepluma bayılıyorum. Özellikle üst parçalarda... Hem tek parça hem de altına bir etekle elbise haline getirebiliyorsun. Amaaaaa; asıl konuya gel dersen ahhhh o kalça ve basenler diyorum :)) En sonunda alçıdan etekler çıkarsa şaşırmam!!

    YanıtlaSil
  3. :))) Bu da güzelmiş, Huseyin Caglayan'in masadan olusan multifonksiyonel etekleri moda olacak mı dersin :p

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...