Hürriyet Magazin

30 Mart 2012 Cuma

Isabel Marant Willow Wedge Sneakers



Karşı koymaya çok çalıştım, yanımda deneyenleri görüp bir heves sandım... Geç olsa da itiraf ediyorum; Isabel Marant Sneakers çılgınlığını ben çok hafife aldım.

Türkiye'de bulamayıp beni Isabel Marant bayisi ilan edenler mi dersiniz, yoksa sürekli bbm den taciz edenler mi...  Öncelerde Isabel'le aramızdaki tek ortak nokta ismimizin baş harfleriyken şimdi kabusum oldu çıktı. Daha da fenası üzüm üzüme baka baka kararır derler ya, Isabel Marant Willow Wedge Sneakers giyenleri gördükçe ben de o kervana katıldım.




Peki bu yazıyı niye yazdım? Isabel Marant Fanları işte buraya dikkat!!!

Hala çıldırıp da bulamayanlar için yarın tüm şehirde araştırmaya çıkıyorum, Milano'da gördüğüm yerleri size canlı canlı bildiriyorum. Moda kuantumu yapın, pozitif enerji yollayın! Unutmayın, Isabel'in kaderi sizin elinizde :)

(Araştırma sonuçlarını yorumlara yazdım, sorularınız varsa bekliyorum...)
  

4 yorum:

  1. Her yerde tukendi diyolar insanlar cildirmis gibi ( ben de dahil ) :)) Nerelerde buldugunu merakla bekliyoruum, ci aggiorniii

    YanıtlaSil
  2. Milano'da Excelsior, Super ve Banner mağazalarında sipariş üzerine getiriyorlar, çünkü stokları tükenmiş :) Beklemek yerine başka markaların çok benzer modelleriyle idare ederim diyorsanız Ticinese'de bir dolu farklı model bulabilirsiniz. (Milano'da yaşayanlar üşenmeyin bir göz atın derim ;)

    Dublin'deyse birçok mağazada var fakat sadece bej rengi :(

    Şansını internetten yana denemek isteyenler ebay.com ve polyvore.com'da bir dolaşın bakalım...

    Tamam da fiyata gel artık diyenlere!!! Tam tamına £430 (ülkelere göre fiyat değişikliği olabilir)

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar ben arzu edenlere temin edebilirim.350 tl civarı her model ve rengi .
    mesajlarınızı sat92009@hotmail.com adresine yollayarak iletişime geçebilirsiniz,teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. http://www.sanalpazar.com/Isabel-Marant-Sneaker__isp4582306
    BU ADRESTEN TEMİN EDEBİLİRSİNİZ TEŞEKKÜRLER.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...