Hürriyet Magazin

2 Nisan 2012 Pazartesi

La Mode En Vogue BenMODA'da, Sen Nerdesin?




'Modayı seviyorum, kıyafetlere bakarken kendimden geçiyorum, bloglar mı hiç kaçırmam' diyor ve BenMODA'yı bilmiyorsan, üzgünüm ama ÇOK SERT!!! Çünkü BenMODA, moda bloglarını takip etmenin en hızlı ve kolay yolunu ayağına getiriyor.


Sadece Türk değil, yerli ve yabancı birçok blogger, modadan konuşmaya BenMODA platformunda buluşuyor. İşin en güzel kısımlarından biriyse " I love  " dedirten Ipad ve Iphone aplikasyonları :) 




'Yok olmaz ben bbm'imden vazgeçemem, Safari de neymiş, Mac zor dostum' diyenler, BenMODA'da çareler tükenmiyor. İnternete girebildiğiniz sürece, BenModa.com 7/24 emrinize amade moda için çalışıyor.


Öyleyse ne yapıyoruz; BenMODA'yı bulup bloglara ulaşıyoruz, sonra hemen La Mode En Vogue postlarına tıklıyoruz ve BenMODA'nın en çok okunan blogu yapıyoruz. 

2 yorum:

  1. merhaba bir sey sormak istiyorum benModa'ya blogumu nasil uye yapabilirim ?Yardimci olursaniz sevinirim

    YanıtlaSil
  2. evet yardımcı olabilirmisiniz ?

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...