Hürriyet Magazin

16 Ocak 2013 Çarşamba

La Mode En Vogue'la Kaldığımız Yerden Devam..

Kimi zaman biraz durmak nefes almak ister insan, kimi zamansa şartlar ara vermeye zorlar istemeden de olsa eli kolu bağlı beklersin usanmadan.. 




Ben her ikisinin birden aynı anda gerçekleşebileceğine inanmazdım ama oluyormuş, önce bilgisayarımdan kaynaklanan probleme karşı haydi artık düzelsin diye istemeden engellendim, sabırsızca sinirlendim sonraysa en sevdiklerimden birinin kaybıyla kendim beklemeyi, biraz da olsa hayata dur demeyi seçtim.. 

Şimdiyse hem sizler hem de kendim için yazmaya devam, bir şeylere bağlanmaya, unutmaya değil ama belki de alışmaya çalışmaya devam..

2013'te yanımızda olanlarla, olmayanlarla, kalbimizde yaşattıklarımızla ya da istemeden uğurladıklarımızla modaya, yazmaya, hayata devam..

İpek Ersoy



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...