H&M, bu sonbahardaki tasarımcı iş birliğini Parisli moda evi Balmain ile yapacağını duyurmaktan mutluluk duyuyor. Genç tasarımcı Olivier Rousteing’in kreatif direktörlüğünü yaptığı ve Fransız lüksünün gerçekkalelerinden biri olan Balmain, global bir pop kültür fenomeni haline geldi. Dün gece Rousteing ile arkadaşları Kendall Jenner ve Jourdan Dunn, Billboard Müzik Ödülleri gecesinde kırmızı halıda koleksiyonun ilk parçalarını sergiledi. H&M ve Balmain sosyal medya aracılığıyla takipçilerini #HMBalmaination birliktelik hareketine katılmaya davet etti.
Olivier Rousteing, “Bir tasarımcı olarak esas hedefim kendi jenerasyonuma hitap etmek. H&M herkesi Balmain dünyasına getirmek, hayalin bir parçasını gerçekleştirmek ve bir hashtag ile desteklenen beraberlik hareketi olan global #HMBalmaination’ı oluşturmak için eşsiz bir fırsat sunuyor.
Bu işbirliği bana son derece doğal geldi: H&M herkesin bağ kurduğu bir marka. Birlikteliğe çağırıyor ve bunu gönülden destekliyorum” diyor.
1945’te kurulan Balmain, kurucusunun vizyonuna ve ruhuna her zaman sadık kaldı ve herkesin ilgisini çekerek, enerjiyi, eğlenceyi ve özgürlüğü ifade etti. Rousteing, eğlence dünyası konusundaki yeteneği ile moda evi için tasarımın özüne tamamen sadık ve o anı temel alan benzersiz bir kimlik oluşturdu.
H&M işbirliği ile popüler cazibesini vurgulamak doğal bir seçim oldu.
H&M Kreatif Danışmanı Ann-Sofie Johansson, “Balmain’i H&M’de konuk tasarımcımız olarak görmekten ve herkesin gerçekten katılım sağladığı bir deneyim oluşturmaktan dolayı heyecan duyuyoruz.
Balmain, tasarım ruhu ve sokak giyimi yaklaşımıyla, gösterişli, doğrudan, duyusal ve enerjik benzersiz bir stile sahip. Ayrıca, eğlence ve müzik dünyasıyla yakından ilişkili olması başka bir sürpriz oluşturuyor” diyor.
5 Kasım’dan itibaren dünya çapında yaklaşık 250 mağazada satışa sunulacak koleksiyon hem kadın hem de erkekler için giysiler ve aksesuarlar içerecek.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder