H&M, Katy Perry’nin rol aldığı yeni yıl kampanyasının ilk fotoğraflarını yayınladı. Katy, hem resimlerde hem de sinema, TV ve internet için hazırladığı muhteşem H&M yeni yıl reklamında H&M Yeni Yıl koleksiyonundan parçalar giyiyor. Reklamın tamamı dünya çapında 23 Kasım’da hm.com/life adresinde yayınlanacak.
“Favorim elf kazağı başta olmak üzere, bütün o neşeli kıyafetleri giyerken ve Jonas Akerlund ile bu gerçeküstü reklamı çekerken çok eğlenceli vakit geçirdim. H&M 13 yaşımdan beri benim kişisel stilimi şekillendiren bir marka. Vintage parçalarımla eğlenceli ve iyi fiyatlara sahip H&M parçaları o zaman kombinlemeye başlamıştım. Sizin de bu yeni yılda bu sihirli koleksiyon ile bir pırıltı katmanız için sabırsızlanıyorum’’ diyor Katy Perry. Katy, hem reklamda hem de basılı kampanyada festival şıklığını, stilini ve eğlencesini birleştiren H&M Yılbaşı koleksiyonundan parçalarla görülüyor. Bunlar arasında, dar kırmızı elbiseler, açık kollu smokinler ve kırmızı pullarla fiyonk işlemeli bir tişört yer alıyor. Siyah mini etekteki püsküllerden mükemmel Yılbaşı kazağına kadar her yerde özel detaylar görülüyor. H&M’in Yılbaşı koleksiyonu, Kasım ortasından itibaren dünya çapında H&M mağazalarında satışa sunulacak. H&M Tasarım Başkanı Pernilla Wohlfahrt “Bu yılın yeni yıl kampanyasında farklı stillerin ve güncellenmiş geleneklerin birlikte kullanılmasını çok sevdim. İster gece dışarı eğlenmeye çıkarken giyilebilecek mükemmel parti elbisesi isterse arkadaş ve aileyle geçirilen rahat bir tatil için sıcacık bir kazak olsun, bu parçalar gerçekten keyifli zamanlar için” diyor. H&M, bu tatil döneminde özel olarak tasarlanmış hediye kartlarımızla Myanmar’daki çocuklara destek amaçlı bir çalışma gerçekleştiriyor. H&M Conscious Vakfı, alınan her kart için fiyatın %5’ini UNICEF’e bağışlayacak. Daha sonra bu para UNICEF tarafından, temel eğitime erişimin iyileştirilmesi konusunda acilen yardıma ihtiyaç duyulan Myanmar’daki savunmasız çocuklara kaliteli eğitim sağlamak için kullanılacak. UNICEF ve H&M Conscious Foundation, hediye kartı kampanyası ile Rakhine’de kaliteli ilk ve orta öğretim ile doğrudan 350.000’den fazla çocuğa ulaşmayı hedefliyor. Hediye kartları, dünyadaki tüm H&M mağazalarında 31 Aralık’a kadar satılacaktır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder