Hürriyet Magazin

25 Nisan 2011 Pazartesi

Bu Parçalarla Herkesin Gözü Sizde Olacak!





Hemen paniğe kapılmayın, dolabınızın olmazsa olmazları listesinde yer almadıklarını ben de biliyorum... Yine de paylaşmadan edemedim, arada sırada ilginç parçalar edinmenin kime ne zararı olabilir ki? 

Düşünsenize, merdiven topuklu ayakkabınıza "Dost başa düşman ayağa bakar" notunu yapıştırarak sizi süzenlere günün golünü atabilir ya da pazartesi diyete başlayan toplu arkadaşınıza Tanja Hartmann tasarımı kremalı yüzüğünüzü gösterip sizi bir kaşık suda boğmasına şahit olabilirsiniz. Aaa tabii bir de vazgeçemediğimiz asabi kız sendromumuz var. Ayşe, Merve, Ece ve Özge'yle bbm den mesajlaşırken "Sadece internete bakıyorum hayatım" diyen erkek arkadaşınızın kafasına yumuşacık bir dokunuşla indirebileceğiniz ahşap Tivi çantalara kim hayır diyebilir?

İşin şakası bir yana, bu tasarımlar moda dünyasına yeni bir pencereden bakmamızı sağlıyor. Yaratıcılıkta sınırları zorladıkları kesin, fakat dikkat çekici yanları bununla sınırlı değil. Kullandıkları dantel, silikon, telefon teli, pleksi, kağıt ve ahşap gibi alternatif materyallerle hem bizlere yenilikleri taşımış oluyorlar hem de moda dünyasındaki çeşitliliği arttırmaya ön ayak oluyorlar.

Kim ne derse desin, doğru parçalarla kombine edildiklerinde dikkat çekmenin yanısıra göze de hitap edeceklerinden hiç şüphem yok. Özellikle omurga kemiği formunda, sırt dekoltesiyle kullanabileceğiniz pleksi kolye ve kalem eteğinizin altında parlayacağınız merdiven topuklu ayakkabılar favorilerimden.

Haydi durmayın, sizin de böyle yetenekleriniz varsa hemen benimle paylaşın. Maillerinizi bekliyorum!  










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...