Hürriyet Magazin

28 Nisan 2011 Perşembe

Kate Middleton vs. Kate Mountbatten Windsor



Yılın düğününe saatler kala Prens William'ın müstakbel eşi Kate Middleton'ı düşünmeye başladım. Gelinliğinden ya da görüntüsünden bahsedeceğimi düşünüyorsanız yanılıyorsunuz. Bunlar aylardır o kadar çok manşetlere taşındı ki nasıl olsa sabaha merakımı yenip la mode en vogue'dan sizlerle paylaşacağım.

Herkese çok mu normal geliyor bilmiyorum ama düşünsenize Kate sadece evlenmiyor -bizlerden farkı- Kate prenses oluyor! Şans mı dersiniz kader mi bilemiyorum ama sevimli bayan kötü kalpli cadılara?! rağmen masalını gerçeğe dönüştürüyor. Acaba uykuya dalabilmiş midir diye düşünüyorum içimden, bilirsiniz düğün öncesi stres sendromu sarar etrafı... Kate'in durumu daha da zor tabii, bazı çiftler düğün dansına çıkacaklar diye bile izleyenler karşısında paniğe kapılır; ünlü çiftimizse milyonların gözü önünde birbirlerine evet demeye hazırlanıyor. Bu kadarıyla da kalmıyor, skandalları ve Lady Diana efsanesiyle ünlü bir kraliyetin ağırlığını taşımaya adım atıyor.

Hazır lafı geçmişken, müstakbel Prenses Kate'in Lady Diana'yla giyiminden, hareketlerine kadar birçok ortak yanı olduğuna dikkat çekilmişti son zamanlarda. Yardımseverliği, mütevazi kişiliği ve güzel kalbiyle milyonların sevgisini kazanan bir prensese, üstelik de çok sevdiği nişanlısı Prens William'ın annesine benzetilmek kimin hoşuna gitmez ki? Bu yönden bakıldığında herkes Kate'in yerinde olmak için can atıyor tabii; ama bir de hala sır gibi saklanan katı kuralların ardındaki bir kraliyet hayatı var.

Bu yüzden eminim ki Kate'in 29 Nisan saat 00.01'den itibaren Middleton soyadıyla geçireceği son gecesinde, uykuya dalması pek de kolay olmayacak. Manşetlere yansıyan, Kate'in rüyasında kendini düğünde çıplak gördüğü haberi düşünülürse siz de bana hak vereceksiniz.

Ne diyelim nur topu gibi bir Kate'in gelmesine saatler kaldı, sabahı bekleyin!

PS.1: Kate'in gelinliğini merak edenler, http://www.instyle.com/instyle/site/0,,20479678_kate,00.html adresindeki gelinlik giydirme oyununu ısrarla tavsiye ediyorum.

PS.2: Gelinliğe bu kadar kafa yorarken Kate Middleton, Kate ... ne olacak diye düşünen yok mu hiç? Merak ettim, araştırdım. Bizim küçük prens, William of Wales diye anılsa da gerçek uzun adıyla Prens William Mountbatten-Windsor'mış meğer...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...